
I. Osnovne določbe
1. Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju „pogoji poslovanja“) so izdani v skladu s § 1751 in naslednjimi zakona št. 89/2012 Sb., civilni zakonik (v nadaljevanju „civilni zakonik“)
HOORAY s.r.o.
ID:17865239
DDV: CZ17865239
Registrska številka: C 32803 - Krajinsko
sodišče v Čeških Budejovicah
s sedežem: Chotýčany 106, Chotýčany 37362 (NI NAMENJENO ZA POŠILJANJE REKLAMACIJ)
kontaktni podatki
email: info@hooray.gifts
telefon: 731 301 301
vodstvo podjetja: martin@HOORAY.cz
www (v nadaljevanju „prodajalec“)
Poslovalnica in naslov za reklamacije:
HOORAY s.r.o.
Nemanická 441/8
Češke Budejovice
370 10
2. Ti pogoji poslovanja urejajo medsebojne pravice in obveznosti prodajalca in fizične osebe, ki sklepa kupoprodajno pogodbo izven svoje poslovne dejavnosti kot potrošnik ali v okviru svoje poslovne dejavnosti (v nadaljevanju: „kupec“) preko spletnega vmesnika, ki je nameščen na spletni strani, dostopni na internetnem naslovu www.HOORAY.cz (v nadaljevanju „spletna trgovina“).
3. Določbe pogojev poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Odstopajoče določbe v kupoprodajni pogodbi imajo prednost pred določbami teh pogojev poslovanja.
4. Ti pogoji poslovanja in kupoprodajna pogodba so sklenjeni v češkem jeziku.
II. Informacije o blagu in cenah
1. Informacije o blagu, vključno z navedbo cen posameznega blaga in njegovih glavnih lastnosti, so navedene pri posameznem blagu v katalogu spletne trgovine. Cene blaga so navedene vključno z davkom na dodano vrednost, vsemi povezanimi pristojbinami in stroški vračila blaga, če tega blaga po svoji naravi ni mogoče vrniti po običajni poštni poti. Cene blaga ostajajo v veljavi za čas, dokler so prikazane v spletni trgovini. Ta določba ne izključuje sklenitve kupoprodajne pogodbe pod individualno dogovorjenimi pogoji.
2. Vsa predstavitev blaga, ki je nameščena v katalogu spletne trgovine, je informativne narave in prodajalec ni dolžan skleniti kupoprodajne pogodbe glede tega blaga.
3. V spletni trgovini so objavljene informacije o stroških, povezanih z embalažo in dostavo blaga. Informacije o stroških, povezanih z embalažo in dostavo blaga, navedene v spletni trgovini, veljajo le v primerih, ko je blago dostavljeno znotraj območja Češke republike.
4. Morebitnih popustov na nakupno ceno blaga ni mogoče kombinirati, razen če se prodajalec in kupec dogovorita drugače.
5. Prodajalec ne nosi odgovornosti za logotipe, ki jih zagotovi kupec. Za uporabo, namestitev in pravice do logotipov, ki so nameščeni na izdelku po zahtevah kupca, nosi polno odgovornost kupec.
III. Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe
1. Stroške, ki nastanejo kupcu pri uporabi komunikacijskih sredstev na daljavo v povezavi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev), plača kupec sam. Ti stroški se ne razlikujejo od osnovne tarife.
2. Kupec izvede naročilo blaga na naslednje načine:
- preko svojega uporabniškega računa, če je predhodno opravil registracijo v spletni trgovini,
- z izpolnitvijo naročilnega obrazca brez registracije.
3. Pri oddaji naročila kupec izbere blago, število kosov blaga, način plačila in dostave.
4. Pred pošiljanjem naročila je kupcu omogočeno preveriti in spremeniti podatke, ki jih je vnesel v naročilo. Naročilo pošlje kupec prodajalcu s klikom na gumb Pošlji naročilo. Podatki, navedeni v naročilu, se štejejo za pravilne s strani prodajalca. Pogoj za veljavnost naročila je izpolnitev vseh obveznih podatkov v naročilnem obrazcu in potrditev kupca, da se je seznanil s temi poslovnimi pod pogoji.
5. Takoj po prejemu naročila pošlje prodajalec kupcu potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. To potrdilo je samodejno in se ne šteje za sklenitev pogodbe. Priloga potrdila so aktualni poslovni pogoji prodajalca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena šele po sprejetju naročila s strani prodajalca. Obvestilo o sprejetju naročila je poslano na elektronski naslov kupca. / Takoj po prejemu naročila pošlje prodajalec kupcu potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu. To potrdilo se šteje za sklenitev pogodbe. Priloga potrdila so aktualni poslovni pogoji prodajalca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena s potrditvijo naročila s strani prodajalca na elektronski naslov kupca.
6. V primeru, da prodajalec ne more izpolniti katere od zahtev navedenih v naročilu, pošlje kupcu na njegov elektronski naslov spremenjeno ponudbo. Spremenjena ponudba se šteje za nov predlog kupoprodajne pogodbe in kupoprodajna pogodba je v tem primeru sklenjena s potrditvijo kupca o sprejetju te ponudbe prodajalcu na njegov elektronski naslov naveden v teh poslovnih pogojih.
7. Vsa naročila sprejeta s strani prodajalca so zavezujoča. Kupec lahko prekliče naročilo, dokler ni kupcu poslano obvestilo o sprejetju naročila s strani prodajalca. Kupec lahko prekliče naročilo telefonsko na telefonsko številko ali elektronski naslov prodajalca naveden v teh poslovnih pogojih.
8. V primeru očitne tehnične napake na strani prodajalca pri navedbi cene blaga v spletni trgovini ali med naročanjem, prodajalec ni dolžan dostaviti kupcu blaga po tej očitno napačni ceni, niti če je kupcu poslano samodejno potrdilo o prejemu naročila v skladu s temi poslovnimi pogoji. Prodajalec obvesti kupca o napaki brez nepotrebnega odlašanja in pošlje kupcu na njegov elektronski naslov spremenjeno ponudbo. Spremenjena ponudba se šteje za nov predlog kupoprodajne pogodbe in kupoprodajna pogodba je v tem primeru sklenjena s potrditvijo o sprejetju s strani kupca na elektronski naslov prodajalca.
IV. Uporabniški račun
1. Na podlagi registracije kupca izvedene v spletni trgovini lahko kupec dostopa do svojega uporabniškega računa. Iz svojega uporabniškega računa lahko kupec izvaja naročanje blaga. Kupec lahko naroča blago tudi brez registracije.
2. Pri registraciji v uporabniški račun in pri naročanju blaga je kupec dolžan navesti pravilne in resnične podatke. Podatke navedene v uporabniškem računu je kupec dolžan posodobiti ob kakršnikoli njihovi spremembi. Podatki navedeni s strani kupca v uporabniškem računu in pri naročanju blaga se s strani prodajalca štejejo za pravilne.
3. Dostop do uporabniškega računa je zaščiten z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan ohranjati zaupnost informacij potrebnih za dostop do njegovega uporabniškega računa. Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno zlorabo uporabniškega računa s strani tretjih oseb.
4. Kupec ni pooblaščen omogočiti uporabo uporabniškega računa tretjim osebam.
5. Prodajalec lahko prekliče uporabniški račun, predvsem v primeru, če kupec dlje časa ne uporablja svojega uporabniškega računa ali če kupec krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe in teh poslovnih pogojev.
6. Kupec se zaveda, da uporabniški račun morda ne bo dostopen neprekinjeno, predvsem zaradi potrebnega vzdrževanja strojne in programske opreme prodajalca ali potrebnega vzdrževanja strojne in programske opreme tretjih oseb.
V. Plačilni pogoji in dostava blaga
1. Ceno blaga in morebitne stroške povezane z dostavo blaga po kupoprodajni pogodbi lahko kupec poravna na naslednje načine:
- brezgotovinsko z nakazilom na bančni račun prodajalca št. 2302463384/2010, voden pri FIO banke
- po povzetju z gotovino ob predaji blaga,
- z gotovino ali plačilno kartico ob osebnem prevzemu na prevzemnem mestu pošiljk
2. Skupaj s kupnino je kupec dolžan prodajalcu plačati stroške, povezane z embalažo in dostavo blaga v dogovorjenem znesku. Če ni izrecno navedeno drugače, se pod kupnino razumejo tudi stroški, povezani z dostavo blaga.
3. V primeru plačila z gotovino je kupnina plačljiva ob prevzemu blaga. V primeru brezgotovinskega plačila je kupnina plačljiva v 14 dneh od sklenitve kupne pogodbe.
4. V primeru plačila preko plačilnega prehoda kupec ravna po navodilih ustreznega ponudnika elektronskih plačil.
5. V primeru brezgotovinskega plačila je obveznost kupca plačati kupnino izpolnjena z dnem, ko je ustrezni znesek nakazan na bančni račun prodajalca.
6. Prodajalec od kupca ne zahteva vnaprejšnjega pologa ali druge podobne plačila. Plačilo kupnine pred odpošiljanjem blaga ni polog.
7. V skladu z zakonom o evidentiranju prihodkov je prodajalec dolžan kupcu izdati račun. Prav tako je dolžan evidentirati prejeti prihodek pri davčnem organu na spletu, v primeru tehnične okvare pa najkasneje v 48 urah
8. Blago je kupcu dostavljeno:
- na naslov, določen v naročilu kupca
- preko prevzemnega mesta na naslov prevzemnega mesta, ki ga je določil kupec
9. Izbira načina dostave se izvede med naročanjem blaga.
10. Stroški dostave blaga glede na način pošiljanja in prevzema blaga so navedeni v naročilu kupca in v potrditvi naročila prodajalca. V primeru, da je način prevoza dogovorjen na podlagi posebne zahteve kupca, kupec nosi tveganje in morebitne dodatne stroške, povezane s tem načinom prevoza.
11. Če je prodajalec po kupni pogodbi dolžan dostaviti blago na mesto, določeno v naročilu kupca, je kupec dolžan prevzeti blago ob dostavi. V primeru, da je zaradi razlogov na strani kupca potrebno blago dostaviti ponovno ali na drug način, kot je bilo navedeno v naročilu, je kupec dolžan plačati stroške, povezane s ponovnim dostavljanjem blaga, oziroma stroške, povezane z drugačnim načinom dostave.
12. Ob prevzemu blaga od prevoznika je kupec dolžan preveriti nepoškodovanost embalaže blaga in v primeru kakršnih koli napak to nemudoma sporočiti prevozniku. V primeru ugotovljenih poškodb embalaže, ki kažejo na nepooblaščen vstop v pošiljko, kupec ni dolžan prevzeti pošiljke od prevoznika.
13. Prodajalec izda kupcu davčni dokument – račun. Davčni dokument je poslan na elektronski naslov kupca./Davčni dokument je priložen dostavljenemu blagu.
14. Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu z plačilom celotne kupnine za blago, vključno s stroški dostave, vendar najprej ob prevzemu blaga. Odgovornost za naključno uničenje, poškodbo ali izgubo blaga preide na kupca z dnem prevzema blaga ali z dnem, ko bi moral kupec blago prevzeti, vendar v nasprotju s kupno pogodbo tega ni storil.
VI. Odstop od pogodbe
1. Kupec, ki je sklenil kupno pogodbo izven svojega poslovnega delovanja kot potrošnik, ima pravico odstopiti od kupne pogodbe.
2. Rok za odstop od pogodbe znaša 14 dni
- od dneva prevzema blaga,
- od dneva prevzema zadnje dobave blaga, če je predmet pogodbe več vrst blaga ali dobava več delov
- od dneva prevzema prve dobave blaga, če je predmet pogodbe redna ponavljajoča se dobava blaga.
3. Kupec ne more med drugim odstopiti od kupne pogodbe:
- pri zagotavljanju storitev, če so bile izpolnjene z njegovo predhodno izrecno privolitvijo pred iztekom roka za odstop od pogodbe in je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe kupca obvestil, da v takem primeru nima pravice do odstopa od pogodbe,
- pri dobavi blaga ali storitve, katerih cena je odvisna od odstopanja finančnega trga neodvisno od volje prodajalca in do katerih lahko pride v času odstopa od pogodbe,
- o dobavi alkoholnih pijač, ki jih je mogoče dostaviti po preteku tridesetih dni in katerih cena je odvisna od odstopanj finančnega trga neodvisno od volje prodajalca,
- o dobavi blaga, ki je bilo prilagojeno po želji kupca ali za njegovo osebo,
- dobavi blaga, ki je podvrženo hitremu poslabšanju, kot tudi blaga, ki je bilo po dostavi nepopravljivo pomešano z drugim blagom,
- dobavi blaga v zaprti embalaži, ki ga je kupec vzel iz embalaže in ga iz higienskih razlogov ni mogoče vrniti,
- dobavi zvočnega ali vizualnega posnetka ali računalniškega programa, če je bil njihov originalni ovitek kršen,
- dobavi časopisov, periodičnih publikacij ali revij,
- dobavi digitalne vsebine, če ni bila dostavljena na fizičnem nosilcu in je bila dostavljena s predhodnim izrecnim soglasjem kupca pred pretekom roka za odstop od pogodbe in če je prodajalec pred sklenitvijo pogodbe obvestil kupca, da v tem primeru nima pravice do odstopa od pogodbe,
- v drugih primerih, navedenih v § 1837 civilnega zakonika.
4. Za spoštovanje roka za odstop od pogodbe mora kupec poslati izjavo o odstopu v roku za odstop od pogodbe.
5. Za odstop od kupoprodajne pogodbe lahko kupec uporabi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga zagotavlja prodajalec. Odstop od kupoprodajne pogodbe pošlje kupec na elektronski ali poštni naslov prodajalca, naveden v teh poslovnih pogojih. Prodajalec bo brez odlašanja potrdil prejem obrazca kupcu.
6. Kupec, ki je odstopil od pogodbe, je dolžan vrniti prodajalcu blago v 14 dneh od odstopa od pogodbe. Kupec nosi stroške, povezane z vračilom blaga prodajalcu, tudi v primeru, ko blaga zaradi svoje narave ni mogoče vrniti po običajni poštni poti.
7. Če kupec odstopi od pogodbe, bo prodajalec brez odlašanja, najpozneje pa v 14 dneh od odstopa od pogodbe, vrnil vse denarne zneske, vključno s stroški dostave, ki jih je od njega prejel, in to na enak način. Prodajalec bo vrnil prejeta denarna sredstva kupcu na drugačen način le, če se kupec s tem strinja in če mu ne nastanejo dodatni stroški.
8. Če je kupec izbral drugačen kot najcenejši način dostave blaga, ki ga ponuja prodajalec, bo prodajalec vrnil kupcu stroške dostave blaga v višini, ki ustreza najcenejšemu ponujenemu načinu dostave blaga.
9. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec ni dolžan vrniti prejetih denarnih sredstev kupcu, preden mu kupec ne preda blaga ali dokaže, da je blago prodajalcu poslal.
10. Blago mora kupec vrniti prodajalcu nepoškodovano, neuporabljeno in neonesnaženo ter, če je mogoče, v originalni embalaži. Pravico do povračila škode, nastale na blagu, je prodajalec upravičen enostransko pobotati proti zahtevku kupca za vračilo kupnine.
11. Prodajalec je upravičen odstopiti od kupoprodajne pogodbe zaradi razprodaje zalog, nedostopnosti blaga ali če je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga prekinil proizvodnjo ali uvoz blaga. Prodajalec bo brez odlašanja obvestil kupca preko elektronskega naslova, navedenega v naročilu, in vrnil v 14 dneh od obvestila o odstopu od kupoprodajne pogodbe vse denarne zneske, vključno s stroški dostave, ki jih je od njega na podlagi pogodbe prejel, in to na enak način, ali na način, ki ga določi kupec.
VZORČNI OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE ZA PRENOS TUKAJ
VII. Pravice iz naslova napak
1. Prodajalec odgovarja kupcu, da blago ob prevzemu nima napak. Zlasti prodajalec odgovarja kupcu, da v času, ko je kupec blago prevzel:
- ima blago lastnosti, ki so jih stranke dogovorile, in manjkajo dogovori, ima take lastnosti, ki jih je prodajalec ali proizvajalec opisal ali ki jih je kupec pričakoval glede na naravo blaga in na podlagi njihovega oglaševanja,
- blago je primerno za namen, za katerega ga prodajalec navaja ali za katerega se blago te vrste običajno uporablja,
- blago ustreza kakovosti ali izvedbi dogovorjenemu vzorcu ali predlogi, če je bila kakovost ali izvedba določena po dogovorjenem vzorcu ali predlogi,
- blago je v ustrezni količini, meri ali teži in
- blago izpolnjuje zahteve pravnih predpisov.
2. Če se napaka pokaže v šestih mesecih od prevzema blaga s strani kupca, se šteje, da je bilo blago že ob prevzemu napako. Kupec ima pravico uveljavljati pravico iz napake, ki se pojavi pri potrošniškem blagu v obdobju štiriindvajsetih mesecev od prevzema. Ta določba se ne uporablja za blago, prodano po nižji ceni za napako, zaradi katere je bila dogovorjena nižja cena, za obrabo blaga, povzročeno z njegovo običajno uporabo, za rabljeno blago za napako, ki ustreza stopnji uporabe ali obrabe, ki jo je blago imelo ob prevzemu s strani kupca, ali če to izhaja iz narave blaga.
3. V primeru napake lahko kupec predloži prodajalcu reklamacijo in zahteva:
- zamenjavo za novo blago,
- popravilo blaga,
- ustrezno znižanje kupnine,
- odstop od pogodbe.
4. Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe,
- če ima blago bistveno napako,
- če stvari ne more pravilno uporabljati zaradi ponavljajoče se napake ali napak po popravilu,
- pri večjem številu napak blaga.
5. Prodajalec je dolžan sprejeti reklamacijo v katerikoli poslovalnici, kjer je sprejem reklamacije mogoč, ali tudi na sedežu ali kraju poslovanja. Prodajalec je dolžan kupcu izdati pisno potrdilo o tem, kdaj je kupec uveljavil pravico, kaj je vsebina reklamacije in kakšen način reševanja reklamacije kupec zahteva, kakor tudi potrdilo o datumu in načinu reševanja reklamacije, vključno s potrdilom o izvedbi popravila in trajanju, ter po potrebi pisno utemeljitev zavrnitve reklamacije.
6. Prodajalec ali njegov pooblaščeni delavec odloči o reklamaciji takoj, v zapletenih primerih v treh delovnih dneh. V to obdobje se ne šteje čas, potreben glede na vrsto izdelka ali storitve, za strokovno oceno napake. Reklamacija, vključno z odstranitvijo napake, mora biti rešena brez odlašanja, najpozneje v 30 dneh od dneva uveljavitve reklamacije, če se prodajalec s kupcem ne dogovori za daljši rok. Neuspešen iztek tega roka se šteje za bistveno kršitev pogodbe in kupec ima pravico odstopiti od kupne pogodbe. Za trenutek uveljavitve reklamacije se šteje trenutek, ko prodajalec prejme izjavo volje kupca (uveljavitev pravice iz napake).
7. Prodajalec pisno obvesti kupca o rezultatu reklamacije.
8. Pravica iz napake kupcu ne pripada, če je kupec pred prevzemom stvari vedel, da ima stvar napako, ali če jo je kupec sam povzročil.
9. V primeru upravičene reklamacije ima kupec pravico do povračila smiselno nastalih stroškov, ki so nastali v zvezi z uveljavljanjem reklamacije. To pravico lahko kupec uveljavlja pri prodajalcu v roku enega meseca po izteku garancijskega obdobja.
10. Izbira načina reklamacije je na strani kupca.
11. Pravice in obveznosti pogodbenih strank glede pravic iz napake urejajo členi 1914 do 1925, 2099 do 2117 in 2161 do 2174 civilnega zakonika ter zakon št. 634/1992 Zb., o varstvu potrošnikov.
12. Druge pravice in obveznosti strank v zvezi z odgovornostjo prodajalca za napake ureja reklamni red prodajalca.
VIII. Dostava
1. Pogodbeni stranki si lahko vso pisno korespondenco medsebojno dostavljata po elektronski pošti.
2. Kupec dostavlja prodajalcu korespondenco na elektronski naslov, naveden v teh poslovnih pogojih. Prodajalec dostavlja kupcu korespondenco na email naslov, naveden v njegovem uporabniškem računu ali v naročilu.
XI. Izvensodno reševanje sporov
1. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov iz prodajne pogodbe je pristojna Češka trgovinska inšpekcija, s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, IČ: 000 20 869, spletni naslov: https://adr.coi.cz/cs. Platforma za reševanje sporov na spletu, ki se nahaja na spletnem naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr, se lahko uporabi za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem iz prodajne pogodbe.
2. Evropski potrošniški center Češka republika, s sedežem na naslovu Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, spletni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.cz, je kontaktna točka v skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta (EU) št. 524/2013 z dne 21. maja 2013 o reševanju potrošniških sporov na spletu in spremembi uredbe (ES) št. 2006/2004 ter direktive 2009/22/ES (uredba o reševanju potrošniških sporov na spletu).
3. Prodajalec je pooblaščen za prodajo blaga na podlagi obrtnega dovoljenja. Obrtni nadzor izvaja v okviru svojih pristojnosti pristojni obrtni urad. Češka trgovinska inšpekcija izvaja v določenem obsegu med drugim nadzor nad spoštovanjem zakona št. 634/1992 Zb., o varstvu potrošnikov.
X. Končne določbe
1. Vse dogovore med prodajalcem in kupcem ureja pravni red Češke republike. Če razmerje, vzpostavljeno s prodajno pogodbo, vsebuje mednarodni element, se stranki dogovorita, da se razmerje ureja po pravu Češke republike. To ne vpliva na pravice potrošnika, ki izhajajo iz splošno zavezujočih pravnih predpisov.
2. Prodajalec ni zavezan nobenim kodeksom ravnanja v smislu določbe § 1826 odst. 1 črka e) civilnega zakonika v razmerju do kupca.
3. Vse pravice do spletnih strani prodajalca, zlasti avtorske pravice do vsebine, vključno z razporeditvijo strani, fotografij, filmov, grafik, blagovnih znamk, logotipov in druge vsebine ter elementov, pripadajo prodajalcu. Prepovedano je kopirati, spreminjati ali kako drugače uporabljati spletne strani ali njihove dele brez soglasja prodajalca.
4. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki nastanejo zaradi posegov tretjih oseb v spletno trgovino ali zaradi njene uporabe v nasprotju z njenim namenom. Kupec ne sme pri uporabi spletne trgovine uporabljati postopkov, ki bi lahko negativno vplivali na njeno delovanje, in ne sme izvajati nobene dejavnosti, ki bi mu ali tretjim osebam omogočila nepooblaščeno poseganje ali nepooblaščeno uporabo programske opreme ali drugih sestavnih delov, ki tvorijo spletno trgovino, ter uporabljati spletno trgovino ali njene dele ali programsko opremo na način, ki bi bil v nasprotju z njenim namenom ali ciljem.
5. Kupec s tem prevzema nase tveganje spremembe okoliščin v smislu § 1765 odst. 2 civilnega zakonika.
6. Prodajna pogodba, vključno s poslovnimi pogoji, je arhivirana pri prodajalcu v elektronski obliki in ni dostopna.
7. Prodajalec lahko spreminja ali dopolnjuje besedilo poslovnih pogojev. Ta določba ne vpliva na pravice in obveznosti, ki so nastale v času veljavnosti prejšnjega besedila poslovnih pogojev.
8. Priloga poslovnih pogojev je vzorčni obrazec za odstop od pogodbe.
Ti poslovni pogoji stopijo v veljavo dne 21.02.2023